KPRM
KPRM
Europejczycy.info Europejczycy.info
530
BLOG

Małgorzata Tusk wyznaje zasadę: „Nigdy nie mów prawdy w polityce

Europejczycy.info Europejczycy.info Polityka Obserwuj notkę 6

 

Małgorzata Tusk rozmowie z Hanną Zielińską w programie „Sztuka życia” w TOK FM, mówi o swojej książce oraz o złotej zasadzie w polityce. Pani Małgosia uraczyła nas takimi bon motami, że umieramy… ze śmiechu.

 

O wykształceniu młodych ludzi

Małgorzata Tusk: „Studia wyższe są bardzo ważne, nie najważniejsze”.

Czym dla Pani Premierowej jest Internet?

” Internet jest dla mnie wszystkim od rana (…) Mam swoje ulubione portale: gazeta.pl, fakt.pl, Super Express, pudelek.pl, tvn24, kimono i oczywiście Blog Kasi Tusk. Wchodzę na nie na początku dnia, by dowiedzieć się co słychać w świecie”.

Co Pani Gosia Tusk proponuje kobietom, które chcą ratować swoje związki z mężczyznami.

„Aby ratować związek kobiety i mężczyzny, można dopuszczać takie rzeczy, które są być może niebezpieczne”. „Co ma Pani na myśli” – pyta prowadząca. Tuskowa wyjaśnia: „Mam na myśli poszukiwania, zdradę i takie tam rzeczy. Można dopuszczać takie rzeczy, bo jeżeli nie możemy przejść, granica została postawiona. Już więcej nie damy rady. I jeżeli to jest w stanie uratować nasz związek, to może lepiej jest, zatracić się w tym troszeczkę, żeby dalej przejść przez życie, niż na przykład odejść. Ja byłam bardzo bliska rozstania.”


Ciekawe spostrzeżenia mówiła Pani Tusk o przyjaźni.

Traktuje ją jako wartość nadrzędną w swoim życiu. Uważa, że we wspólnocie kobiet można poznać co to lojalność, wzajemne wsparcie. Najlepszymi przyjaciółkami Pani Premierowej są: Magdalena Środa i Henryka Bochniarz. „To są moje przyjaciółki”. I na koniec tematu kobiet, przyjaźni Pani Tusk mówi:„Uważam że mężczyznom jest w życiu łatwiej, bo są mniej obarczeni psychicznie takimi rzeczami jak dzieci, rodzina. My (kobiety) jesteśmy bardziej społeczni, nas to wszystko bardziej boli”.

O in Vitro i aborcji.

Pani Tusk o aborcji mówi: „Kiedyś jak byłam młodsza miałam bardziej radykalniejsze poglądy. Byłam bardziej otwarta. Kiedyś aborcja była powszechna, dopuszczalna (w latach komunistycznych). Później stawiano granice aborcji, o których myślałam, że ograniczają wolność moją, kobiety. W tej chwili inaczej na to patrzę. Jeśli chodzi o aborcję, to uważam, że system który obecnie mamy jest najlepszy. Nie tworzy on wrogich ruchów. Zachowuje on status quo, jeśli chodzi o etykę”. O in vitro: „Jeśli chodzi o In vitro, to to, co proponuje rząd jest ideą, która idzie w dobrym kierunku”.

Na sam koniec Pani Premierowa powiedziała: „Nie wiem czy to jest zdrowe jak mąż skupia się na żonie”…

Najbardziej szokują wypowiedzi Pani Premierowej dot. polityki i tego, co w niej najważniejsze. Chodzi o sformułowanie Tuskowej, że „nigdy nie mów prawdy w polityce”!!!


http://europejczycy.info/27964/wiadomosci/polska/malgorzata-tusk-wyznaje-zasade-nigdy-nie-mow-prawdy-w-polityce-czy-jej-maz-ja-stosuje/

 

 

Europejczycy.info założono w 2013 r. z myślą o tworzeniu i dostarczaniu rzetelnych informacji. Europejczycy.info jest nowym na Polskim rynku prężnie rozwijającym swoje możliwości rzetelnym, niezależnym źródłem informacji. Tematyka jaką się zajmujemy – polityka, finanse, historia, konflikty, sport, kultura i inne. Nasze artykuły tworzone są przez niezależnych redaktorów – niezależne media są pasją naszego życia. Chcesz nas o czymś poinformować, coś zasugerować – pisz do nas – czekamy! europejczycy.info(at)gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka